موسسه تحقیقات، آموزش و پیشگیری سرطان
بسم الله الرحمن الرحیم    ۱۶ آذر ۱۳۹۵
جستجو
مرکز جامع سرطان
تغییر سایز حروف: افزایش اندازه حروف کاهش اندازه حروف
صفحه اصلی > تازه ها > گامی در درمان سرطان با تولید ˈتیناگراستˈ
گامی در درمان سرطان با تولید ˈتیناگراستˈ

مدیر شرکت تحقیقاتی، تولیدی ˈآریاتیناژنˈ تولیدکننده داروی تیناگراست،گفت:این دارو برای درمان بیماران سرطانی که کموتراپی برایشان انجام می شود قابل استفاده است.
گامی در درمان سرطان با تولید ˈتیناگراستˈ
دکتر سید نوید میرقاسمی امروز یکشنبه درحاشیه سومین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری ˈاینوتکس 2014ˈ در گفت وگو باایرنا افزود:تیناگراست برای درمان همه بیماران سرطانی که کموتراپی برایشان انجام می شود قابل استفاده است تا با غلبه بر عارضه نوتروپنی و هایپرترمیا، توان غلبه بر عفونت های باکتریایی را نیز داشته باشند.

وی ادامه داد:ماده اولیه این دارو برای اولین بار در کشور با فرمولاسیون innovator در اختیار جامعه پزشکان قرار می گیرد و محصول نهائی (finish product) آن نیز بصورت سرنگ از پیش پر شده (prefilled syringe) در طرح و بسته بندی با اهداف صادراتی روانه بازارهای خارجی و داخلی گردیده است.

وی در بیان مزایای Tinagrast نسبت به برندهای دیگر گفت: کاهش قیمت به میزان کمتر از 1/4ازبین بردن انتقال آلودگی، کاهش حجم و نوآوری در فرمولاسیون که منجر به جذب سریع دارو و ارتقاء کرامت إنسانی به دلیل کاهش احساس درد موضعی از جمله قابلیت های این محصول است.

وی همچنین به سرمایه گذاری و تولید دانش فنی و ایجاد اشتغال مستقیم برای ٣6نفر در منطقه محروم شهرک صنعتی آق قلا (١٠کیلو متری گرگان) اشاره کرد و اذعان داشت :این امر به منظور توسعه متوازن و پایدار جهت دستیابی به اهداف مندرج در اسناد بالادستی مطابق سند چشم انداز١4٠4است.

وی در پایان گفت:شرکت تحقیقاتی، تولیدی آریاتیناژن عضو پارک علم و فناوری بنیاد ملی نخبگان استان گلستان است که در اولین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری حضور دارد.

سومین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری ˈاینوتکس 2014ˈبا حضور 120 شرکت داخلی و خارجی از دوم تا چهارم خرداد ماه در حال برگزاری است.
منبع: ایرنا
تاریخ: 13-03-93

کلیدواژه ها: 
ارســال نـظر
کاربر گرامی برای طرح سوالات پزشکی به بخش مشاوره سلامت مراجعه نمایید تا سوال شما توسط متخصصین موسسه پاسخ داده شود. به سوالاتی که در این بخش ارسال میشوند ترتیب اثر داده نمیشود.

نام (اختیاری)
پست الکترونیک(اختیاری)
آدرس وبسایت یا وبلاگ (اختیاری)
نظرشمــا
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
اظهارنظرهای جدید به این مطلب،به ایمیل من ارسال گردد
* لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید *
لطفا حاصل عبارت را در محل زیر وارد نمایید:
= 7 - 9



جدول شناسه
 

مشاوره سلامت

عضو خبرنامه شوید



مطالب ارائه شده در پايگاه اينترنتي موسسه تحقیقات، درمان و آموزش سرطان صرفا جهت اطلاع رساني و افزايش آگاهي عمومي تهيه شده و جايگزين توصيه ها و دستورات پزشكي فردي نبوده، لازم است در هر مورد با پزشك معالج مشورت شود
صفحه اصلی درباره ما نقشه سایت حفظ حریم شخصی ارتباط با ما پست الکترونیکی اعضاء